HR-software Meer tijd voor het belangrijkste: Mensen
Vergeet de papierwinkel! Onze HR-software maakt een einde aan administratieve waanzin en vereenvoudigt de HR-processen voor u.








Beheer alle personeelsgegevens centraal
Met Personio kunnen je medewerkers verlof aanvragen, medische attesten uploaden, sollicitaties beoordelen en nog veel meer. Dit kan allemaal op één plek en via hun eigen gebruikersaccounts, zodat uitgebreide e-mailuitwisselingen en tijdrovende vragen aan de HR-afdeling verleden tijd zijn.

Meer tijd voor HR-taken die écht waarde creëren
Personio automatiseert processen, genereert evaluaties met een klik op de knop en produceert tijdige herinneringen voor belangrijke deadlines. Je wilt immers niet meer tijd besteden aan administratieve taken dan absoluut noodzakelijk is.

Productiviteit binnen handbereik
Bij Personio draait alles om gebruiksvriendelijkheid en gebruiksgemak om digitale HR-processen te creëren die je intuïtie ondersteunen. In je nieuwe HR-software krijg je met één klik op de knop toegang tot de vereiste personeelsindicatoren, zodat je weloverwogen, op gegevens gebaseerde beslissingen kunt nemen.

Snelle en betrouwbare ondersteuning
Mocht je toch ergens tegenaan lopen, dan biedt onze klantenservice in München graag gratis ondersteuning via e-mail of telefoon. Of je nu vragen hebt, op problemen stuit, wordt geconfronteerd met een andere uitdaging of feedback wilt geven op onze software.

Een aantal van onze klanten





















Ontdek de voordelen van Personio
Vul je gegevens in, dan neemt één van onze product experts snel contact met je op om een gesprek in te plannen.
Dit kun je verwachten:
Een vrijblijvende begeleiding door ons product
Gesprekken over jouw topprioriteiten
Antwoord op al je vragen
Software waar medewerkers van houden:

Door dit formulier te verzenden, bevestig ik dat ik het privacybeleid heb gelezen en stem ik in met de verwerking van mijn persoonsgegevens door Personio voor de genoemde doeleinden. Ik kan mijn toestemming voor deze verwerking te allen tijde intrekken.