HR-dienstverleningssoftware
24/7 geautomatiseerde hulp
Met één plek voor bestaande HR-kennis en werknemersverzoeken
HR-teams worden vaak overspoeld met werknemersverzoeken die elke dag binnenkomen en besteden te veel tijd aan het doorverwijzen van medewerkers naar de juiste documenten, verspreid over verschillende systemen.
Het ontbreken van een centrale bibliotheek voor deze documentatie verlaagt de productiviteit en frustreert medewerkers; er wordt tijd verspild aan het beantwoorden van steeds terugkomende vragen.
Ga nooit meer op zoek naar antwoorden. Maak kennis met Personio Conversations.
Efficiëntie verhogen met HR-helpdesk
We hebben uw toestemming nodig om deze dienst te laden!
Deze inhoud mag niet geladen worden vanwege trackers die niet aan de bezoeker bekend worden gemaakt.
Handel verzoeken af met een centrale HR-helpdesk
Personio Conversations fungeert als de geautomatiseerde helpdesk van je team. Op één en dezelfde plek kun je informatie opslaan en eenvoudig werknemersverzoeken afhandelen, zodat je erop kunt vertrouwen dat je mensen snel antwoorden krijgen.
Stroomlijn je HR-dienstverlening en verhoog de productiviteit in het hele bedrijf.
Gebruik AI om vragen direct te beantwoorden, zodat werknemers zich betrokken en geïnformeerd voelen.
Stel medewerkers tevreden door te antwoorden via de kanalen die ze al gebruiken, zoals Slack en Microsoft Teams.
Zorg voor eerlijkheid en compliance door één standaard te gebruiken voor ondersteuning van je medewerkers.
Gun medewerkers een naadloze ervaring
Zorg voor uitstekende werknemerservaringen door alles eenvoudig toegankelijk en op één plek te hebben.
Gebruik een HR-gerichte, AI-gestuurde chatbot voor directe antwoorden op je meest routinematige verzoeken.
Medewerkers kunnen vragen stellen en verzoeken indienen vanuit de apps die ze al gebruiken, zoals Slack of Microsoft Teams.
Gebruik één enkel systeem voor alle interne hulp: IT, Legal en meer.
Doorbreek de cyclus van routinematig HR-werk door automatisering
Laat de routineantwoorden aan ons over, zodat je zelf meer tijd hebt om je te richten op strategisch werk.
Met onze ingebouwde kennisbank kun je alle bestaande HR-kennis op één plek opslaan en beheren, met integraties vanuit Confluence, Notion en Microsoft Sharepoint.
Hou eenvoudig bij hoe vaak bepaalde vragen voorbijkomen om informatiehiaten in je interne kennisbank op te vullen, zodat je altijd de juiste hulp geeft.
Zorg er automatisch voor dat locatie- of functiespecifieke kennis alleen bij de relevante medewerkers terechtkomt.
Stroomlijn elk aspect van je HR-werk
Bespaar tijd door het proces van medewerkersverzoeken te automatiseren:
Wijs verzoeken toe en bepaal de urgentie.
Verzoeken volgen over teams en systemen heen.
Gebruik geautomatiseerde formulieren om gegevens van werknemers te verzamelen.
Dit is de impact die Personio Conversations zal hebben op je dagelijkse werk
Je creëert maximale efficiëntie door verspreide verzoeken automatisch te centraliseren vanuit gedeelde inboxen, e-mail, Slack of Microsoft Teams
Je medewerkers krijgen snelle, betrouwbare hulp zonder dat ze de apps hoeven te verlaten waarin ze elke dag werken.
Je kunt je personeelsactiviteiten met gemak opschalen. Of je nu 10 of 100 medewerkers toevoegt, het proces verloopt snel, eenvoudig en probleemloos.
Wat onze klanten zeggen
14000 organisaties in heel Europa maken al gebruik van Personio, dat nu nog krachtiger wordt met Personio Conversations. Ontdek hoe Personio Conversations ook jouw HR-dienstverlening kan transformeren - boek nu je persoonlijke demo.
"Dankzij Conversations konden we onze werknemerservaring naar een hoger niveau tillen. Als iedereen de status weet van zijn of haar verzoek aan HR, zorgt dat voor eenvoudige, effectieve en transparante communicatie."
Anna-Lena Pusch
People Operations Manager, Getsafe
"We are excited to further automate our HR with AI-Powered Answers. Soon, employees can can have answers suggested to them based on their request in an automated way, which may even solve questions immediately."
Erika Werle
People Operations Manager, ABOUT YOU SE & Co. KG
Veelgestelde vragen over HR-dienstverlening
Wat is een HR-helpdesk of een HR-dienstverleningssysteem?
Een HR-helpdesk verwijst naar software voor HR-dienstverlening die wordt gebruikt om verzoeken van medewerkers te centraliseren en op te lossen. Het stelt HR-teams in staat om zo min mogelijk tijd te besteden aan laagwaardige, repetitieve taken en tijd vrij te maken voor wat belangrijk is: hun mensen.
Waarom hebben HR of People Operations een HR-helpdesk of HR-dienstverleningssysteem nodig?
Met de juiste HR-helpdesk of het juiste HR-dienstverleningssysteem kunnen medewerkers snel zelf de antwoorden vinden die ze nodig hebben, waardoor HR minder tijd kwijt is aan administratieve verzoeken, de tevredenheid toeneemt en er geen wachttijden meer zijn. HR-teams kunnen gestandaardiseerde processen creëren voor de meest voorkomende verzoeken.
Kan een HR-helpdesk of HR-dienstverleningssysteem gebruikt worden door andere teams binnen een organisatie?
Een groot voordeel van een HR-helpdesk of HR-dienstverleningssysteem is dat de helpdesk of het systeem ook kan worden gebruikt om gemeenschappelijke processen te stroomlijnen waarbij meerdere teams betrokken zijn. Denk hierbij aan onboarding (HR, IT, Legal), werving (HR, Marketing, Finance) en nog veel meer bedrijfskritieke processen.
Kan ik mijn antwoorden automatiseren binnen een HR-helpdesk of HR-dienstverleningssysteem?
Ja, een HR-helpdesk of HR-dienstverleningssysteem is zo ontworpen dat medewerkers direct de informatie kunnen vinden die ze nodig hebben, terwijl HR de tijd die wordt besteed aan het beantwoorden van repetitieve vragen aanzienlijk kan verminderen. HR-teams kunnen hier hun kennisbank gebruiken om belangrijke informatie met werknemers te delen.
Werkt Personio Conversations samen met alle communicatie-apps die mijn organisatie gebruikt?
Ja, je kunt Personio Conversations inzetten als een HR-helpdesksysteem dat naadloos samenwerkt met de berichtenapps die je werknemers gebruiken, waaronder e-mail, Slack en Microsoft Teams. Medewerkers kunnen vanuit deze apps vragen stellen of verzoeken indienen.
Daarnaast kun je nieuwe documenten aanmaken of ze verzamelen vanuit Confluence, Notion en Microsoft Teams en ze direct integreren in je centrale kennisbank in Personio Conversations. Daar zijn ze beschikbaar voor geautomatiseerde antwoorden of als snelle bijlage bij meer gedetailleerde vragen.
Hoe helpt Personio Conversations mij bij het indelen van mijn tijd tussen mijn werk en werknemersverzoeken?
Personio Conversations is een HR-helpdesksysteem waarmee HR-teams steeds terugkerende vragen en verzoeken moeiteloos kunnen afhandelen met behulp van automatisering en kennisdeling. Door HR-verzoeken te centraliseren, kunnen HR-teams hun productiviteit maximaliseren en krijgen werknemers snelle, betrouwbare ondersteuning.
Hoe werkt Personio Conversations?
Onze geautomatiseerde kennis-AI maakt gebruik van Natural Language Processing om elk verzoek in real time te analyseren. Het zet alle mogelijke antwoorden af tegen extra informatie over de aanvrager, zoals locatie, afdeling, senioriteit of interne versus externe status, en gaat dan in de bestaande kennisbank in Personio Conversations op zoek naar de best mogelijke oplossing. De aanvrager heeft de mogelijkheid om de geboden oplossing te accepteren of een nieuwe aan te vragen. Positieve feedback van medewerkers wordt gebruikt om de suggestie voor de toekomst te verbeteren, wat betekent dat de antwoorden na verloop van tijd steeds slimmer worden. Als de AI-assistent het verzoek niet kan oplossen, wordt het via de Conversations-interface doorgestuurd naar het HR-team dat het dan overneemt. Vanaf hier kan het HR-team verder communiceren met de aanvrager via het kanaal dat hij of zij al gebruikt, zoals Slack of Microsoft Teams.